Lunino blogČe

понедељак, 07. јул 2014.

Muškarac suvozač




Muškarce suvozače treba zakonom zabraniti. Verujte mi na reč.
Jadna ti ako dok voziš pored tebe sedi muško. Taj ima hiljadu i jednu primedbu, zamerku, govori ti da paziš, da kočiš, da staneš, da skreneš levo. Ma lepo da poludiš od njega.

Oni su umislili da su se rodili sa volanom u rukama. Vozački ispit su položili još u maminom stomaku, a možda i pre, ko će ga znati kada i gde. Samo i jedino oni znaju da voze dok su žene antitalenti za vožnju,  po njihovom mišljenju.

Baš bih volela da vidim njih i kako bi ONI vozili sa potpeticama od desetak centimetara; Tvrdim da u tom slučaju ne bi stigli dalje od paljenja motora…


A tek parkiranje. ON umire od smeha i mlati i rukama i nogama, odmahuje glavom što u prevodu znači da čisto sumlja da ćeš se uparkirati baš tu na tom malom prostoru, gde je ivičnjak vrlo visok a drugo parkirano vozilo tako blizu.

Kada uspeš govori da je to slučajnost, smrlja nešto sebi u bradu ali da ti kaže: „Svaka čast. Odlično! Bravo! Ni ja ne bi bolje…“, e to doživeti nećeš. To muško neće izgovoriti ni pod pretnjom oružjem!

Situacija nije ništa bolja ni kada si ti na mestu suvozača. Sediš i slušaš po milioniti put ono što već odavno znaš napamet sa sve tačkama i zarezima…
„Konju jedan!“ prodere se tako da ti popucaju bubne opne; „ Ko ti dade volan u ruke?“, nastavlja ON…
„Pa da, znao sam ! Žensko!“ Sa osmehom na usnama i prezadovljan što je opet pogodio da je žena za volanom. Srećan?!

Pozeleniš od besa ali se trudiš da mirno izgovoriš: „ Pa kad si znao, što ne reče kobilo, nego konju?“

„Sve je to isto, kobila, konj. Svejedno“. Smeška se samouvereno.

„E nije svejedno“, zainatiš se jer ti je odavno muka od te priče koju ponovo i ponovo slušaš, sa malim izmenama, sitnim, skoro neprimetnim.

„ Pa to ti kažem, svejedno je. Svakako ne zna da vozi“, kaže on.

Ti u beloj peni!

„Aha, samo ti znaš! Ti si bogom dan za vožnju.“

ON odjednom smrtno uvredjen, prestaje da se smeška. Iznenađen tvojom drskošću pita ljutito: „Šta hoćeš da kažeš?! Hoćeš da kažeš da JA ne znam da vozim!“ i besno dodaje gas. Zamišlja da vozi avion, valjda.

Za muškarce nema veće uvrede od one kada mu žensko kaže da ne zna da vozi. Mislim, ima jedna veća, ali to nije tema…:)

Zašto me ovo nervira? Zato što sa sve štiklama od minimum osam centimetara vozim oštro, brzo i bolje od većine muškaraca koje znam. I psujem bolje od njih. I menjam točak brže i bolje od većine. I onda kada čujem ovakve komentare e lepo mi dodje da skinem cipele i da mu ONU štiklu zabijem u glavu. Ili na neko drugo mesto. Da mu jednom već dodje iz dupeta u glavu i da konačno shvati da žene ne da nisu lošiji vozači od njih, već su najčešće mnogo bolji…

Videla bi ja njih da treba da voze sa ovolikimmmmm štiklama…

4 коментара:

  1. Ja psujem žene vozače, jer je velika većina njih anti-talenat za vožnju. Čim vidim auto kako se vuče kroz raskrsnicu, sve oće-neće da, napokon, skrene levo odmah znam da je žensko! Iako, lično poznajem nekoliko muškaraca koji su užasni vozači i izbegavam da sedam u automobil sa njima. Što se mene tiče, ako sam prešla 250 hiljada bez ikakvog s*anja, onda sam valjda ok! Pu, pu... da se ne ureknem!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahaha Sneška, umreću od smeha...ima i žena i muškaraca koji pojma nemaju sa vožnjom ali u mom okruženju sve žene su odlični vozači ali im muški to nikada priznali ne bi pa da im smrću zapretimo...
      Za tebe sam sigurna da si odličan vozač..prosto imaš tu energiju ...

      Избриши
  2. Činjenica je da ima žena koje su zaista očajni vozači ali i muškaraca koji nipošto ne bi smjeli za volan. Nega goreg od nadobudnog muškog suvozača pa ih i ja izbjegavam u širokom luku. Kad ja vozim, u kolima im nema mjesta. Opisala si situaciju, odmah me od nervoze zabolila glava. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni dođe da iskočim iz sopstvene kože Farah kada se nadjem u situaciji da sedim pored muškarca koji pod obavezno kritikuje žene koje voze. Suvozači muškarci su i kod mene nepoželjni i užasno me nerviraju. Ako baš moram nekoga da povezem unapred mu kažem da drži usta zatvorena ili će ići pešice :)

      Избриши