Lunino blogČe

недеља, 07. јун 2015.

Haos na štiklama





Moje najjače oružje je jezik…

Dugačak može kuglu zemaljsku da opaše. Oštar, britak, britkiji od sablje. Kog`  on poseče tu ni trava ne niče.

Dok sam bila klinka strašno sam želela da budem muško. Pa kad me neko iznervira, onako baš pošteno, da mogu da ga prebijem. Muški…

Ali Bog mi nije dao snagu koju imaju muškarci ali mi zato dade jezik tj. jezičinu…


Šta ću;  svako dobije ponešto a ja jezik kao savršeno oružje…

U nedostatku fizičke snage a kada mi neko stane na žulj, to moje oružje je delotvornije i od tenkovske divizije. Ako mislite da izmišljam varate se…

Svi oni koji su me doveli do usijanja, do strašnog besa,  znaju da govorim istinu. 

Moj jezik u kombinaciji sa pogledom koji „ubija“ dovodi do bezuslovne predaje trenutnog „protivnika“…


Ono što ne valja, što nikako nije dobro  je što taj moj dugačkiiiiiiiiii jezik moj mozak ne može uvek da iskontroliše. Pa tako kada mi dođe moja žuta minuta uopšte ne razmišljam. Iz mene izleti i što mislim i što ne. 
Najgori izrazi koje sam ikada čula ( uopšte nisam znala da sam ih zapamtila) krenu da kuljaju iz mene. Ima tu i uvreda i psovki najgorih mogućih i ko zna čega sve ne. 

Najgore od svega je to što posle kada se smirim uopšte ne znam odakle sam izvukla sve to, uopšte nisam planirala da išta kažem ( pametnije je prećutati, znam ) ali šta ću kada mi je jezik počesto brži od pameti…

Kad sve prođe, kad se cunami mog besa stiša, budem jako tužna. Naročito ako sam tu lavinu reči sručila na meni drage osobe. I zaplačem,  onako tajno,  da niko ne vidi suze izdajice…

Nisam baš visoka, teška sam kao džak cementa, najčešće nosim vrtoglavo visoke potpetice, kažu da sam   oličenje ženstvenosti a ovamo jezičina od hiljadu metara, psovke kočijaša i pogled hladnokrvnog ubice…

Šta da vam kažem...

Ukratko, ja sam vam dragi moji HAOS NA ŠTIKLAMA…


6. jul 2014.

6 коментара:

  1. Mala od skandala :) kako glasi stih jedne naše umetne estradnice. :) Ti si, sestro slatka, divni haos... na štiklama :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj ne volim tu umetnicu, a da umem da napravim skandal i da posle šizim, umem ...
      Hvala Majska...
      Da sam divna i nisam baš ali kad ti to kažeš, neka bude tako :)

      Избриши
  2. Neka, neka, samo oštro. Živjele jezičare. Velike i male. Ne daj na sebe.

    ОдговориИзбриши