Lunino blogČe

петак, 28. август 2015.

Žena sa stotinu lica




Pesniče
Čoveče
Ljubavniče…

Ti koji stihove ko` bisere nižeš
dušu dušom dodiruješ,
sa izvora moga piješ,
noći u dane pretvaraš,
suze brišeš…

Ne tuguj…
Osmehni se…
Napiši neke nove vesele rime
neka ponesu moje ime…
Popij vino crveno sa usana mojih,
speri otrove sa svoje duše
ne dozvoli da teku
tvojim venama više…

Jer…
Tvoja sam…
i vila i veštica,
i kurva i svetica,
i čarobnica i dvorska dama,
i svetlo i tama,
i komedija i drama…

Vrelo sam tvoje mladosti
izvor sam tvoje radosti,
meka postelja tvojih noći;
žena zbog koje krv ti ključa
ona zbog koje živiš i dišeš,
plačeš
kuneš
psuješ
voliš
i pišeš…

Tvoja sam nesanica
i prilježnica;
odmeh tvog dragog lica;
ludica…
kraljica i bludnica…
Tvoja sam žena sa stotinu lica…


Luna

Нема коментара:

Постави коментар